طرح پایدارسازی زمین لغزش با استفاده از سیستم میکروپایل مطالعه موردی کیلومتر 56 محور یاسوج – اصفهان

چکیده:  محور ارتباطی یاسوج – اصفهان علاوه بر اتصال دو استان کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان یکی از مهمترین راههای ارتباطی شمال به جنوب کشور است بدلیل ارتفاع زیاد خاکریز جهت احداث جاده در کیلومتر 56 این محور و عدم رعایت مسائل فنی مانند لحاظ نکردن سیستم زهکشی مناسب و استفاده از خاک نامرغوب برای خاکریز زمین لغزشی به طول حدود 300 متر و عرض 200 متر دراین قسمت از مسیر رخ داده است پس از انجام مطالعات نقشه برداری، زمین شناسی، هیدرولوژی و رئوتکنیک، انالیز پایداری محدوده ی مورد مطالعه با استفاده از نرم افزار Geo-studio انجام گرفت بعد ا زبررسی روشهای پایدارسازی و انجام انالیز پایداری جاده و با توجه به محدودیتهای موجود از جمله استفاده همزمان از محور در حین اجرای عملیات پایدارسازی ترافیک بالا ، حجم زیاد اسفالت ریخته شده انتقال جاده در محدوده ی لغزش و پایدارسازی آن با استفاده از سیستم میکروپایل به عنوان بهترین روش پیشنهاد گردیده است.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن shilav-article-download3-1.jpg است

.

سوابق کاری شرکت شیلاو خاورمیانه

سو

ابق کاری

سوابق کاری

نظرات بسته شده است.